سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

کلمات کلیدی

پرسشنامه خلاقیت عابدی ( 1372 )

پرسشنامه خودپنداره راجرز 1961

پرسشنامه درگیری شغلی (مشارکت کاری) توماس لاداهل وکنجر 1965

پرسشنامه رابطه ولی فرزندی: مادر مارک فاین و همکاران 1983

پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 115 سوالی 1989

پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر (MDBQ) 1990

پرسشنامه روابط متقابل شخصی 2FIBRO-B ویلیام شونز 1966

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993

پرسشنامه سازگاری زن و شوهر اسپنیر DAS 1976

پایان نامه معماری دبیرستان معلولین

معماری دبیرستان معلولین

مطالعات و رساله معماری دبیرستان معلولین

مطالعات معماری دبیرستان معلولین

ظوابط و استانداردهای طراحی معماری دبیرستان معلولین

طراحی معماری دبیرستان معلولین

طراحی دبیرستان معلولین

رساله معماری دبیرستان معلولین

رساله معماری دبیرستان

رساله معماری

پایان نامه معماری خانه علوم و فن‌آوری

نقشه های معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

مطالعات معماری خانه علوم و فن‌آوری

طراحی معماری خانه علوم و فن‌آوری

طراحی معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

رساله و مطالعات معماری خانه علوم و فن‌آوری (باشگاه دانش پژوهان جوان)

رساله معماری خانه علوم و فن‌آوری

رساله معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

باشگاه دانش پژوهان جوان

پایان نامه معماری سالن موسیقی سمفونیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993 دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 16 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 8

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد

پرسشنامه­ی سازگاری دانش­آموزان دبیرستانی

این پرسشنامه یک ابزار خود-گزارشی مداد- کاغذی است که در سال 1993 توسط سینها و سینگ ساخته شده و در سال 1377 توسط کرمی ترجمه و نگارش شده است. این پرسشنامه دانش­آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش­آموزان با سازگاری ضعیف در سه عامل، شامل سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی (هر کدام شامل 20 گویه) جدا می­سازد. همچنین آن­ها را از لحاظ میزان سازگاری کلی یا عمومی می­سنجد. پرسشنامه­ی نهایی 60 سؤال دارد که از بین 100 سؤال اولیه با روش تحلیل عوامل به­ دست آمده است.

نمره­گذاری: سؤالات به­ صورت پاسخ بلی و خیر می­باشد. ارزش هر سؤال نیز صفر و یک می­باشد. مجموع کل نمرات، نشان­دهنده­ی سازگاری عمومی فرد و مجموع نمرات فرد در هر حوزه­ی سازگاری (عاطفی، آموزشی و اجتماعی) مشخص­کننده­ی سازگاری فرد در آن حوزه می­باشد. نمره­ی پایین نشان­دهنده­ی سازگاری بالاتر و نمره­ی بالا نشان­دهنده­ی سازگاری پایین­تر است. بیش­ترین نمره­ی هر مقیاس فرعی 20 و ماکزیمم نمره­ی سازگاری کلی 60 خواهد بود. برای آزمودنی­ها در حوزه­ی سازگاری عاطفی و اجتماعی بر طبق نمرات خام به ­دست آمده از پرسشنامه، 5 طبقه با دامنه­ی نمرات مربوط به آن توصیف گردیده است، به این طریق که برای سازگاری عاطفی، الف- خیلی ­خوب: 1- 0، ب- خوب: 5- 2، پ- متوسط: 7- 6، ت- ضعیف: 10- 8، ث- خیلی ضعیف: 11 به بالا، در مورد سازگاری اجتماعی الف- خیلی خوب: 2- 0، ب- خوب: 4- 3، پ- متوسط: 7- 5، ت- ضعیف: 10- 8، ث- خیلی ضعیف: 11 به بالا و در مورد سازگاری آموزشی نیز، الف- خیلی خوب: 2- 0، ب- خوب: 4- 3، پ- متوسط: 7- 5، ت- ضعیف: 10- 8، ث- خیلی ضعیف: 11 به بالا در نظر گرفته می­شود.

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993 , پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی , پرسشنامه , سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی