سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

سایت مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورساله های معماری

کلمات کلیدی

پرسشنامه خلاقیت عابدی ( 1372 )

پرسشنامه خودپنداره راجرز 1961

پرسشنامه درگیری شغلی (مشارکت کاری) توماس لاداهل وکنجر 1965

پرسشنامه رابطه ولی فرزندی: مادر مارک فاین و همکاران 1983

پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 115 سوالی 1989

پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر (MDBQ) 1990

پرسشنامه روابط متقابل شخصی 2FIBRO-B ویلیام شونز 1966

پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ 1993

پرسشنامه سازگاری زن و شوهر اسپنیر DAS 1976

پایان نامه معماری دبیرستان معلولین

معماری دبیرستان معلولین

مطالعات و رساله معماری دبیرستان معلولین

مطالعات معماری دبیرستان معلولین

ظوابط و استانداردهای طراحی معماری دبیرستان معلولین

طراحی معماری دبیرستان معلولین

طراحی دبیرستان معلولین

رساله معماری دبیرستان معلولین

رساله معماری دبیرستان

رساله معماری

پایان نامه معماری خانه علوم و فن‌آوری

نقشه های معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

مطالعات معماری خانه علوم و فن‌آوری

طراحی معماری خانه علوم و فن‌آوری

طراحی معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

رساله و مطالعات معماری خانه علوم و فن‌آوری (باشگاه دانش پژوهان جوان)

رساله معماری خانه علوم و فن‌آوری

رساله معماری باشگاه دانش پژوهان جوان

باشگاه دانش پژوهان جوان

پایان نامه معماری سالن موسیقی سمفونیک

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری (فصل دوم پایان نامه) دارای 50 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش و آماده برای چاپ،ارائه و کنفرانس می باشد.

 

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

تعداد صفحات : 50 صفحه

 

کاربردهای مطلب:

منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

 

قسمتهایی از مبانی نظری:





فهرست مطالب:


رضایت مشتری
2-4-1)تعریف رضایت مشتریان از دیدگاه مختلف
2-4-2)  مدل ها ی اندازه گیری رضایت مشتری
شکل2-1) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،1387 ،ص 27)
نمودار2-1) مدل کانو(ملکی و داربی ،1387،ص 28)
•    مزایای مدل کانو
•    2-4-2-2)مدل فورنل
•             نمودار 2-2)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملکی و داربی ،1387،ص 29)
•    2-4-2-3) مدل سروکوال
•    2-4-3)رضایت و وفاداری
•    2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
•                         نمودار 2-3) رابطة رضایت و رفتار خرید (دیویس- اسرامک  و سایرین،2007)
•    شکل 2-2)حالت رابطة رضایت و وفاداری(الیور،1999)
•    نمودار 2-4)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،1380)
•           نمودار2-5) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،1383،ص50)
•    2-4-5) ¬عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری
•    نمودار2-6) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
•    نمودار2-7) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
•    نمودار2-8) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
•    نمودار2-9) اثر سازگاری و رابطة رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،2005)
•    2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار
•    2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی
•    2-5-1)خدمات قبل از فروش
•    2-8)پیشینه تحقیق
•    2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
•    2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
•    منابع فارسی
•    ب) منابع غیر فارسی


رضایت مشتری
در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و ... نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند. امروزه نقش مشتریان از حالت پیروی از تولیدکننده به هدایت سرمایه گذاران، تولید کنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری ها برمحور "مشتری" نگارش شده اند(ناظمی و همکاران، 1392،ص52).
سمت و سوی تمامی فعالیت های بنگاه اقتصادی برای تأمین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد اوست. در بازار گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت یک بنگاه اقتصادی به رفتار مشتری بستگی دارد. اوست که با مطالعه و بررسی نیازهای خود و کالاهای متنوعی که در اختیار دارد و با توجه به امکانات خود به ارزش گذاری مواردی همچون قیمت، مرغوبیت، کیفیت و ... می پردازد و در نهایت انتخاب می کند. حفظ مشتریان و افزایش وفاداری مشتریان در این فضای رقابتی در حوزه خدمات، روز به روز مشکل تر می شود. مفهوم بازاریابی دلالت بر این عقیده دارد که صنعت، فرآیند جلب رضایت مشتری است نه فرآیند تولید کالا. یک صنعت با مشتری و نیازهایش شروع می شود نه از طریق گرفتن حق امتیاز، مواد خام و یا مهارت فروش. فقط هنگامی یک سازمان می تواند به بقای خود ادامه دهد که بتواند نیازها و خواسته های مشتری را با درکی صحیح و جامع از طرف مقابلش (مشتری) برآورده کند که این اهمیت مطالعه رفتار مشتری را نشان می دهد. محققان با توجه به مطالعات گسترده خود، خاطرنشان می کنند که ، نخستین و مهم ترین اصل در هر سازمانی توجه به خواسته مشتری است. سازمان ها بدون توجه به خواسته مشتری نمی توانند به حیات خود ادامه دهند(ناظمی و همکاران، 1392،ص52).
دغدغه مشتری مداری مهمترین عامل موفقیت در هر سازمانی است، مشتری بزرگترین سرمایه هر مؤسسه ای است . مشتری همه حقوق، مزایا و دستمزد ما را می پردازد¬(زارعی متین، 1388 ،ص62). بدون شک رضایت مشتری یکی از  موضوعات بسیار راهبردی در دهه اخیر است . اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقای شرکت را رقم می زنند، شرکت ها دیگر نمی توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان مشتریان بی- تفاوت باشند، آنها باید همه فعالیت ها و توانمندی های خود را متوجه مشتریان کنند، چرا که تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند، بنابراین نخستین اصل در دنیای کسب و کار امروزی ایجاد ارزش های مشتری پسند است. امروزه ما در شرایط اقتصادی و اجتماعی خدمت محور زندگی می کنیم که این وضعیت نیز روز به روز در حال افزایش است، به عبارت دیگر مشتریان ما به مراقبت و خدمات بیشتری نسبت به گذشته نیاز دارند . مسلماً در این راستا اطلاع از تصویر ذهنی و ادراک مشتریان نسبت به کالاها و خدمات ارائه شده از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و ضمن برملا ساختن نقاط ضعف و قوت یک سازمان، زمینه- ای را برای اتخاذ راهبردهای مناسب و ارتقای سطح عملکرد فراهم می آورد. بنابر این رضایت مشتری هدف عملیاتی خیلی از سازمان ها شده است. آن ها در جایی که بهبود عملکرد تاثیر زیادی بر رضایت مشتری دارد(از¬قبیل کیفیت¬و-خدمات به مشتری)سرمایه گذاری زیادی کرده اند. رضایت، وجود یک احساس مثبت است که در مصرف کننده یا دریافت کننده ایجاد می شود . در اصل این احساس به واسطه برآورده شدن انتظارات مشتری و عملکرد عرضه کننده به وجود می آید بر حسب اینکه انتظارات مشتری و کالا و خدمات دریافت شده با یکدیگر هم سطح باشند، یا کالا بالاتر یا پائین تر از سطح انتظارات مشتری باشد، در او احساس ذوق زدگی و یا نارضایتی پدید می آید (دادخواه، 1388،ص55)


http://elm-kadeh.ir/downloads/%d9%85%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%b4%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%b1%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d9%8a/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی